Răzbunarea lepşei!

Standard

E de ajuns o singură privire pe Homepage ca să-ţi dai seama că ăsta nu e un blog de succes. Îl ţin ca să mă mai joc din când în când. Şi iată, exact asta intenţionez să fac acum! N-o să mă joc singură, fiindcă mă plictisesc. O să mă joc cu voi, dragi camarazi ai blogosferei, şi o să jucăm o leapşă care nu seamănă cu alte lepşe. O leapşă compilată după chipul şi asemănarea mea. O leapşă ne-oracolească. LEAPŞA!

După cum îmi ştiţi obiceiul, am pus şi o poză. E o poză cu un ou încondeiat de o formă foarte puţin ovală, dar tare arătos. Am ales poza asta din două motive. Întâi, fiindcă duminica aceasta e Paştele pentru cei catolici (Să ai un Paşte fericit, Andreia!), iar apoi – şi cel mai important- are o simbolistică anume pentru leapşsă. Asemeni acestui ou dubios de rotund, leapşa se va rostogoli până când voi o s-o opriţi pe blog-ul vostru. Apoi o s-o lăsaţi să se rostogolească mai departe până la următorii. Şi tot aşa, până când biata leapşă o ameţi de la atâta rostogoleală!

O să fac o leapşă micuţă, fiindcă vreau ca fiecare din voi, receptorii lepşei, să adauge câte o întrebare/frază nouă. În ideea acestei analogii, poate era mai inspirat să pun o poză cu un bulgăre de zăpadă. De asemenea, orice întrebare din leapşa originală nu vă convine, sunteţi liberi să o eliminaţi după bunul vostru plac. Trebuie să iasă de aici o leapsă care să ne încânte pe toţi în aceeaşi măsură. Carevasăzică:

1) Luaţi cartea cea mai apropiată de voi. Deschideţi-o la pagina 56. Scrieţi aici a cincea propoziţie/frază, fără să menţionaţi cartea din care aţi citat.

„Cannabis indica, descrisă de biologul francez Jean-Baptiste Lamarck în 1783, este mult mai mică, de obicei are la maturitate între 0,9 şi 1,2 metri şi are ramurile mult mai dese.”

😦 Îmi pare rău, toate celelalte cărţi ale mele sunt împrumutate.

2) Următoarele două întrebări sunt dedicate Teo-Teodorei. Ea a avut odată ideea ghiduşă de a posta următoarea provocare pe profilul ei de Facebook:

 Ce titlu de film îţi descrie cel mai bine viaţa sexuală?

Rezultatele au fost fulminante, aşa că m-am gândit să repetăm experimentul şi pe blog-uri (cu acceptul ei, desigur). Dacă nu aveţi încă o viaţă sexuală, alegeţi un titlu de film care aţi vrea să vă descrie viitoarele activităţi carnale.

 Voi da acelaşi răspuns de atunci: „Up!”. Cel din 1976, nu animaţia drăguţă, fiindcă primul, deşi e un B (poate chiar C)-movie, are un semn de exclamare. Bow chicka bow woow!

3) Acum, alegeţi un titlu de melodie care vă descrie cel mai bine viaţa sexuală, pe cea ideală sau actuală.

Ehehe:

4) Dacă aţi fi orice invenţie din istoria invenţiilor, pe care aţi alege-o?

Aş fi un hula hoop: nu foarte utilă, dar am un nume exotic şi sunt destul de distractivă odată ce te-ai învăţat cu mine!

5) Dacă aţi fi o staţie de metrou (din orice oraş din lume), ce staţie aţi fi? (puteţi alege pe motiv de nume, trafic, aspect etc.)

Staţia Berceni, pentru că e singura care vede lumina soarelui!

6) Dacă aţi fi un program sau un joc pe calculator, aţi fi…

Adobe Premiere. Nu par uşor de înţeles şi nici prea folositoare, dar dacă ştii pe ce butoane să apeşi o să ne înţelegem bine.

Atât am putut scoate eu. De-aici încolo, e a voastră! N-am pretenţia să fi ieşit o leapşă genială, dar m-am distrat făcând-o. Să o preia următorii strigaţi: Teodora, Frangu cel iubitor de Sun Ra, Tudor, Sexyleanu şiiii Alexandra! A da, şi Bianca. Să vă fie de bine şi faceţi cu ea ce credeţi de cuviinţă!

23 de răspunsuri »

  1. N-am blog dar imi place al tau. Si-mi mai place sa ma joc si-mi place ce a iesit la intrebarea 1 )
    „-Nu ca curu tau! i-am raspuns voit agresiva si vulgara. Da-te la o parte din drum ca-ti crap capul cu un bolovan !”

  2. Pingback: Leapsa reloaded! Win! « Blog`n`Rolla

  3. Pingback: Leapşa de la muncă (în pauză) şi de acasă « Sexyleanu

  4. Pingback: Leapşă amuzantă şi cam deşucheată | Fii mai frumoasă

  5. Pingback: Lepsuiesc iarasi « The Single Jingle

  6. Pingback: Prima mea………………………LEAPSA | Eco-Healthy Life

  7. Pingback: Leapsa, prieteni! « Leafs in february

  8. Pingback: Leapsa de revenire « Diana Bocai

  9. Pingback: O leapșă cu de toate :) | Neck of the woods

  10. Pingback: Razbunarea lepsei! | De prin viata adunate…

  11. Pingback: >Leapsa "Bombina":)) | Aniela Deby

Lasă un răspuns

